Sedakbyk Şafak 34. Bugün hastane çantasını kapatacam inşallah.eksiğimiz kalmadı çok şükür. Bebeğim haftasından geri,suyu da alt sınırda ve makat geliş Şuan için sezaryen mi normal mi tam karar vermedik, bebeğin dönme ihtimali varmış. Cumartesi kontrolümüz var bakalım doktorumuz ne diyecek.