miniginannesi9 Fatosef ay ben hiç 40. Haftaya kalmak istemiyorum. bebek büyür, yırtık çok olur falan diye. Bi de bayram haftasinda doğum zor olur diye 38-39 da dogursam sevinirim
Fatosef miniginannesi9 38 de gelse iyi olur aslında bayrama denk gelmesini bende istemm ama nasipte ne varsa o tabi. En azından yaz bitmeden büyürdu biraz oglsum 😁 bende gezerdim azcık.
MDT Soe anladım. Ben normal istiyorum ama sezaryenin vakti zamanının belli olması da bazen cezbetmiyor değil.
Bedistelek 35+2 oldu kızım tuvalet sorunu bizi çok yoruyor sürekli idrar gelmesi yordu beni yalancı sancılar başladı doktor 15 gün sonra sadece nst için gel dedi normal doğum pozisyonunda bakalım hayırlısı
Glsn58 miniginannesi9 karnım taş gibi göbeğimin üst kısmında ağrı oluyor malesef ki sürekli tuvalete gidiyirum🤦♀️dün karnımdan belime doğru aşırı şiddetli bir ağrı oldu o kadar galiba gelmeye niyeti yok
miniginannesi9 Fatosef ayy hiç sorma hamilelik pandemi o kdr yordu ki bebiş doğsa da birazcık büyüyünce gezerdik
Busramhr Hepimiz aynı dertteyiz bizde 35+2 olduk bugün kasıklarımda adet sancısı var inceden korkuyorum ama başka belirti vs yok artık doğsun istiyorum cuma günü randevum var bakalım ne alemdeyiz😵
miniginannesi9 Busramhr benim de cuma randevu var, bakalım ne diyecek doktorlar? Arada sancılar yavaştan vuruyor
Soe miniginannesi9 kafası tam kaburgamda ayakları da vajinada. Çok hareketli olduğu için kafası nefesimi kesiyor ayaklarıyla vurunca da çıkıvercek sanıyorum 🤣
MDT Soe içeride bakmak bana da zor gelmeye başladı. Hamileliği pek sevmedim açıkçası nasıl sağlıklı ve hayırlı olacaksa öyle olsun 🤲🏻
Soe MDT ben 33. Haftaya kadar filan sevmiştim ama şimdi elim ayağım çok şiş. Sağlıkla gelsinler de tabiki katlanırız
miniginannesi9 MelikeKandmir büyükler hep doğru diyorlar, kanala yerleşince karın aşağı düşüyormuş bebek yakın zamana doguyomus