Merhaba arkadaşlar ben geçen yıl bu zamanlarda hamileydim kalp atışı yoktu 8 haftaya kadar bekledik en son kese dağılmıştı duyulmamıştı kürtaj oldum şuan 6 aylık hamileyim yine aynı şekilde kalp atışı duyulmaz diye korkuyorum hastaneye gidemiyorum yaşayanlar varmı?