Merhabalar,
34+2 hamileyim 2-3 haftadır cırcır durumum var normal rutin çıkıyor gibi öyle dakka bir çıkartmıyor da ama normal rutin çıkınca da cırcır şeklinde oluyor. Haftaya kontrolde sorucam doktora ama öncesinde böyle durum yaşayan var mı normal mi ? İlk gebeliğim