Almi4134 evet eminim ilk başta yesil alan actiriyorsuniz kadın doğumdan sonra perinatoloji bölümüne randevu alıyorsunuz ilk başta recep hoca muayene etmeden Tuğba hoca muayene ediyor sonra da kurul oluyor her perşembe 150 TL karşılığında toplanıyorlar hepsi birlikte muayene ediyorlar recep hoca eminim gayet