gaamzee Haftamdayım buzamana kadar prilam kullandım her bırakmaya calıstıgımda berbat oldum.artık doktorum içme bırak dedi şu3-4 gündür gene bulanıyor içim.eskilere oranla o kadr şiddetli değil ama yine var yani neden…bisürü şeye bakıldı ama yok yani bi sebebi hormonlardan dediler en son.sanki doğursam bile bu bulantılar hiç geçmicekmiş gibi geliyor🥲bu şekilde yaşayanlar varmı neler yaptınız ağlıcam artık yıldım
Merveee6 gaamzee ben 33. Haftadayım basından beri mide bulantım vardı ve çok yordu beni ama çok fazla ilaç kullandığım icin hiç prilam kullanmadım mide yanması ile bulantısı beni cidden bitirdi 😔
Cicekler gaamzee mecburen kullanıyorum çok kötü oluyorum doktorum bırak falan demedi zaten prilam hamilelere özgü bi ilaç a kategorisinde
gaamzee Cicekler öyle ama vücudunda ilaca alışmış olabilir içme artık bitmesi gerekiyor dedi ama biten bişeyde yok şuanlık bekliyorum öyle