Periperihan oy masAllah 🧿🧿 benim de 4.bebeğim . Benim de hep hayalim 4 kg bi bebek doğurmak ama olmadı .ilk 2 çocuğum 3 kg üçüncü kuzum 1980 erken doğum oldu .. bakalım bu bebise ne kısmet 🙈 gerçi bu bebis diğerlerine benzemeyecek galiba 1 hafta ilerden seyrediyorduk .Bakalım bugün ne olacak 😍