Serapkocak Şuan hastanedeyim kan sonucu bekliyorum kolestaz çıktı normal doğum istiyorum ama kaşıntıdan artık duramıyorum ve ortada kaldım sezeryan mı yoksa beklemek mi kızlar fikir verin
gunesimbz Serapkocak Daha yeni bir arkadaşımın başına geldi oda normal düşünüyordu ama sezeryanla 37.haftasında aldılar
Burcuckmk Serapkocak benim bi sorunum yoktu normali bekledim ama sonuc yine sezeryanla oldu biz ne kadar beklersek bekleyelim olacagina variyor hersey canim doktorunun fikrini sor ve ona gore bi yol ciz kendine
Serapkocak gunesimbz bende 2 saat önce sezeryan ile yaptım iyi ki beklememişim bebeğimin solunumu yüksek şuan yanımda değil 😒
gunesimbz Serapkocak canım çok geçmiş olsun öncelikle sonra da gözün aydın. Bebeğinde iyi olacak sağ salim kucağına alacaksın inşallah 🤗