As-1m şöyle anlatayım öğlen 2.00 gibi bir komşumuza gittik orada küçük bir kız vardı anlaşamadılar oğlumla birbirlerini falan cimcikledi ler oğlumun eline cimcikledi hatta ağladı orada oğlum neyse dikkat etmedim bir şey olmamıştı sonra eve geldik 6 gibi de yoldaki çocuklarla oynasın diye oraya aldım orada küçük bir kedi var sürekli onun da oluyorlar çocuklar benim dikkatsizligime geldi ve gözümü ayırdım oğlumdan ondan sonra kedi ile oynadığını fark ettim oradan bir kız getirdi bana kediyle kediye dokunuyordu bu yüzden getirdim abla dedi tamam canım teşekkür ederim dedim neyse oğlumu Eve getirdim oturduk filan akşam 9 gibi oğlumu yatırmaya geçerken elinde bunu fark ettim ama kurumuştu aynen bu şekildeydi korktum hemen eşimi anlattim eşimin bana dediği askim panik yapma bak kurumuş öğlenden olmali kedi değildir dedi sizcee kizlar bide hamileyim.simdi çok paranoyak ölmüşüm pinpirikliyim fazla