Merhaba güzel gebeler sizlere bir sorum olacak, 25 haftalık ikiz gebeyim şu zamana kadar 8 kilo aldım ancak 3 haftaya yakindir kilo almıyorum bebeklerin kilolarıda normaldi aslında ama kendim almayınca onlarda almamış gibi düşünüyorum sizdede böyle sorunlar var mı 😑