Regl dönemime 4 gün kala yaşadım akşamdan ped takıp uyudum 2 gün az az geldi çoğalacak dedim çoğalmadı bitti. Sonra dedim ki acaba ben hamilemiyimm. Ay yok olmaz mevsimseldir falan dedim yinede test yaptım çıktı ikinci çizgi. Sizinde gelmezse devamı bi test yapın isterseniz.😊