Gizemm4545 40+2 den selamlar hala doğmaya niyeti yok bizimkinin doktorda bi sıkıntısı olmadığı için bekletme kararı aldı sizce beklemeli miyim
Nigar1134 Gizemm4545 zaten en fazla 3-4 gün daha bekletir, olmadı süni sancı verir, bence bu kadar beklediniz son bi kaç günü de bekleyin
Boncukgiller003 Gizemm4545 bana da pazartesiye kadar gelmezse yatışını yapalım Pazartesi suni sancı verelim dedi