cemrecanimm göbegim sürekli seyiriyor, kalp atısları gibi. baktıgın zaman gorunuyor pıt pıt pıt damar atıyor sanki. sizlerde de oluyor mu acaba. damarlardan mı kaynaklı??
Mlhameliha cemrecanimm benimde aynı oluyor canım bebek hareketi olmaz çok küçük ama annem olabilir diyor bilemedim doktoruma gidersem sorucam merak ettim
mommyjean cemrecanimm aynen ben de geçenlerde sırtüstü dinlenirken elimi karnıma koyduğumda pıt pıt pıt diye atma hissettim içten gelen. Meğer damar atması falanmış ben de heyecanlandım bir an 🤭
Denizsa O seğirme sizin nabzınız oluyor bende haraket sanıyordum o haftalarda ama değilmiş taki 20.haftada bebeğin haraketlerini hissetmeye başlınca anladım bebek haraketi ayırt etmeyi 😍umarım sizde en yakın zamanda hissedersiniz