Mervemerve_ bende suan 32+6 haftaligim. 31+4 haftalikken vajinamda asiri baski hissi, sanki çocuğu vajinamin ustune koymuslar orda taşıyorum hissi, surekli tualetim varmis gibi hissettigim icin ve herkes karnin cok asagida dediği için doktora gittim. benim bebisin de cok asagi indigini farketti doktor. Hem celestone igne, hem de rahim kasilmalarını falan onlemek, bebegin rahme tutunmasini arttirmak icin proluton diye bir igne vurdu. 2 hafta dinlen is falan yapma evde yat dedi.
Vuruldiktan hemen 1 gun sonra vajinamdaki baski gitti. Kayinvalidemler falan direk karnin yukari cikmis dediler. Daha kontrole gitmedim ama ultrasonda pozisyonunu görmedim ama bnce yukari çıktı bebisim. Zaten igneyi vurulup istirahat eden neredeyse herkesin normale dönüyormuş.