Ben zaten 5 seneye yakın kullanıyorum. Hamileliktede devam ediyorum bunun yanında prilam ve gaviscon da kullanıyorum. Doktorum kullanabilirisn dedi, mide sorunu oldugu zaman mecbur kalıyosun ve bebege bi zararı yok, olsa asla kullanıma izin vermezlerdi.