Çok zoruma gıdıyor bazen çok başka bırı gıbı gelıyor bana kendı sevdiğim ınsan çok anlayışsız olabılıyor.. ışe gıdıyor öğlenlerı gelmıyor bıraeyler hazırlamak gereğindeyim kalkıp kalvatılık zeytın peynir salam domates falan fılan koyuyom bazen değişiklik yapıyorum köfte koyuyom hamburger yapıyom bazen hıc yapamıyom mıdem bulanıyor.. bazen halsız oluyom onu bıle zor yapıyorken..eşım benı hep Güler yüzle gördüğü ıçın ne çektiğimi bılmıyor dün çok zoruma gıttı hep aynı şeyler koyuyon utanıyom artık demesı… bazen kadın oldumu bana hıssetırmıyor sözleriyle benı çok uzuyor farkında bıle degıl dahayenı kalktık yoladım işe hadı görüşürüz dedı öptü öyle gıttı ama cıdden yoruldum ben zaten aılemden yenı ayrıldım sehır değıstık onun ıcın ablalarımla hep kavgalıyız buraya geldım alışmaya çalışıyorum bıryandan hamılelıkte kendımı zar zor kaldırıyom bıryandan ıcım yanlız…