Hatice4446 Kızlar kaç günde toparladonz kendinize geldiniz ya ağrılarınz geçti 4 gün oldu hala çok zorlanıyorum otururken kaşkakrken yürürken ağrım oluyo
huriye35 Hatice4446 canım o kişiden kişiye çok değişiyo benimde 4-5 gün sürdü ilk günler destek alarak yaptığın şeyleri (oturma,kalkma,idrar,yürüme vb.) Kendin gayret ederek yapmaya çalış daha çabuk iyileştiğini görüceksin
Filizaybars Hatice4446 ben ilk sezeryanım da da çok kötü olmuştum bunda da kötü oldum maalesef. Sonuçta ameliyat kaç kat kesiyorlar 🤧
Uerdem Hatice4446 14 haziranda sezeryan oldum şuan çok şükür bebeğimin herseyi ile kendim ilgilenebiliyorum cok bir ağrım da yok Bol bol sıvı alıp yürü canım
Penyezelif 10 günü bulabilir canım dogrulmak zor oluyo sezeryanda zamanla iyilesirsin inşallah çok geçmiş olsun
aslanreis Daha cok yeni bir ameliyat geçirdiniz nihayetinde zamanla iyileşicektir iç dikişleriniz toparlarsınız ama izin verin vücudunuza yormayın kendinizi
QOH Hatice4446 çok geçmiş olsun,Rabbim kolaylık,acil şifa versin.Bebeğiniz de hayırlı olsun Sağlıklı,huzurlu,mutlu bir ömrü olsun🙏🏻 Folik asit falan verdi mi doktorunuz ya da herhangi bir vitamin?
Burcuckmk Hatice4446 2 gun zorlandim sadece kendim kalktim hep destek alip kalkinca salıyor insan kendini
Betul4835 Hatice4446 canım bende aynı durumdayım 14 Haziran’da doğum yaptım hala o kdr zor ki herşey.. oturma kalkma yatma vs hep acıyor canımdan can gidiyo sanki çocuğumu bile doya doya alamadım elime.. bir de vücudum şişmeye başladı yarın kontrole gidicem. Seni anlayabiliyorum sanırım her bünyenin iyileşme hızı farklı Allah şifa versin sana inşallah tez zamanda toparlariz ikimiz de herkes iki günde topladım diyor ama geç olsun güç olmasın diyelim
ege_ayaz_mom Hatice4446 canım sezeryanda normalde 10 günde falan birazda olsa toparlarsin ama tamamen iyilesmen 1 2 ayı buluyor