Ummi Ilkbebek123 normal bende hic hissetmiyrdm 21. Haftamdaym dhada bagrsak hareketi gbi bseyler oluyr doktrma sordm hersey norml dedi anca daha tekme atmaz bagrsk hareketi gbi hissedersin dedi
Anne3434_ Ilkbebek123 15 haftaya girdim şuan hafif hafif hissediyorum doktor hissedebileceğimi söyledi ki zaten bebek hareketi olduğu belli oluyor bağırsak hareketiyle aynı değil fark edersin
Birglbiray Normal canım kişiden kişiye değişiyor his ben de 15-16. Haftalar arasında sertleşmesini hissettim 19. Hafta gibi de tam hareketlerini algılamaya başladım telaş yapma yani 🤗
BarBeyzazer 19 dan 23 e kadar seyirme şeklindeydi hergün değildi üstelik arada birdi şimdi 25 haftalık olduk baya kuvvetli hissettiriyorlar kendilerini son 2 haftadır 😂
CansuDemir 16-17 itibariyle doktora sorup, annemlere ettiğim tariflerle “hee midem değilmiş bebeğimmiş 😁😬” dediğim durumu yaşadım. Bebeğin hareketleri çok daha fazla olsa da, benim günde 2 bilemedin 3 kere hissettiğim ve ancak yemekten sonra soluma yattığımda, pıt pıt ya da tek bir dürtme gibi oldukça hafif denebilecek hareketlerdi.Hep aynı yerlerdeydi aşağı yukarı ve göbek deliğimin altındaydı zaten bebeğin de büyüklüğü ve rahmin eriştiği duvar sınırı aşağı yukarı anca orası oluyor. Şuan 22. Haftaya girmek üzereyim.Artık daha kuvvetli 😊 Haftalar geçtikçe daha da kuvvetleniyor çok şükür.Küçük pıtırtılar artık ittirmeye döndü,ama eli mi bacağı mı kafası mı hala seçemiyorum tabi ilk gebeliğim acemilik de var 😂 Kişiden kişiye de süre hafta değişiyormuş, o yüzden içini ferah tut.”hadi hadi ne zaman hissedicem” diye düşünürken, bir gün bir anda “ ah bebeğim” diyip ağlayacaksın sevinç ve heyecandan 😂☺️
gamzeozer16 17 ci haftamdan itibaren gayet net hissetmeye başladım 20 ye girdik şimdi daha net anlaşılıyor 😊