Zekplt nstde sancı çıkarsa ve senin ağrın falan varsa yapabilir.. yada onlara gerek olmadan bakalım açılma ne durumda diye bakabilir .. bana oğlumda 37 de bakmisti sonrasinda her hafta baktı açılma ne durumda diye. Simdi kizim için pazartesi gitmiştim baktı 2 cm açılma var hersey güzel cumaya kadar belki kendin gelirsin ama gelmessende cuma gel tekrar muayene edicem bakalım artmışmi dedi 🤗