Dün gecede post acmıştım kasık agrım diye öyle bir gece gecirdim ki ilk mide yanması ardından mide bulantısı ve son olarak şuan hala çekmekte olduğum mide ağrısı. Sabahı sabah ettim ağlaya sızlaya, dua ede ede. Herşeyi yaptım ama yok gece kalktım yürüdüm yok mahvoldum diyebilirim. Öylesine agrı çekiyorum ki bittim sanki araştırıp baktığımda rahim içi büyüdüğü için olabilir diyor siz 33. Haftanızda bu şekilde yaşadınız mı nasıl baş ettiniz 😢