Seva_aa ben ilkinde yaptırmıstım iyi ki yaptırdık 3 aynı kalite embriyodan sadece biri sağlam çıkmıstı. İki tane dğsğk yapıp üçüncüde tutacaktı yaptırmasaydık🤷🏻♀️
bu arada öykümğz ve profilimiz genetik test gerektirmiyor esim ben genciz, alkol sigara yok, genetik hastalık yok vs. Yine de yaptırdık