Ya ben dolap uygulamasından puset satın aldım dün gece ve %20 dolap indirim yapmıştı .şimdi satıcı iptal etti .evde değilim gibisinden eve gelince yine konuşuruz gibi vs. Ve postuda kaldırdı .şimdi çok sinirliyim gerçekten, satmiyorsan niye koyuyorsun . Ya diye bilirdi bekle diye beklerdim sorun değil . Postuda kaldırmış yazamıyorum..