Merveemin_96 kızlar bu sonuçlarım kasık ağrısı yaşıyorum iki gündür enfeksiyonmu var acaba anlayanlar bakabilirler mi tuvaletimi yaparken de ağrım oluyor , 27 haftalık gebeyim
Daphnemerve Merveemin_96 bol bol su iç yabanmersinli bi takviye gıda hapı varmış hamileler için onu internette okumuştum . Bende de öncedende şimdi hamileligimde de oluyorum ama su içiyorum bişey kullanmamak için ayaklarını hep sıcak tut çamaşırnı sık sık değiştir . Pamuklu temiz erkek atletini kesip ped gibi koyabilirsin ütüye iyice basıp genelde yaptığım şeyler benim . Çok şükür geçiyor Allah yardımcın olsun en zoruda idrar yolu enfeksiyonu . Ama kontrolün varsa yakın tarihte sağlık ocağından bi test yaptırıp git doktora .
defneninannesi91 Merveemin_96 yok temiz görünüyor test sonucunuz lökosit yok görünüm berrak dansitesi iyi sıkıntılı bir durum yok yani 🙂
Bezelyeninannesii Idrar yolu enfeksiyonunda lökosit değeri ve epitel hücre değerlerine bakıyorlar. Sizinki normal. Yüksek çıkan değerleriniz 2020 yılında yaptığınız testte de yüksek çıkmış. O zaman size ne teşhis koymuşlardı? Su anda da aynı sıkıntı muhtemelen
FatoRamo Merveemin_96 Rabbime şükürler olsun olsun bende korkuyordum enfeksiyondan bana doktorum çok güzel enfeksiyon yok dedi çok mutlu oldum