Kızlar 28+3 günlük hamileyim
15 aylık oglum var bugunlerde hasta biraz burun tıkanıklığı nezle öksürük vs
Benim 22. Haftadan beri sütüm akıyo biraz biraz sizce gögüs kalkanı koysam da o ilk akan sütler kolostrom oluyor diyolar kendi aktıkça birikince 1 kasık ta olsa ogluma içirsem günlük olur mu?
Belki faydası olur bagıslıklıgı güclenir diyorum hiç bişey yiyip içmiyor zaten üzülüyorum sizlere sorup fikir almak istedim
Not ( sağıp sıkma yapmıyorum kendi akıyor istemsiz gögüs kalkana akar birikirse tutsam olur mu diyorum)