3MelekAnnesi3 Defne28 e bu sancılar gayet düzenli alttan muayene oldunuz mu acaba belki acıklık vardır dogum baslamıstır
Defne28 anne091 his ediyorum ama dayanılcak şekildeydi burda, kontrolden sonra dahada şiddetlendi ama şuan gecti gibi🙄
anne091 Defne28 inşallah rabbim seni tek sancıda kurtarsın hayırlı ve sağlıklı bir şekilde bebeğini kucağına alırsın
Defne28 Ysmmmnn baktılar ama öyle birşey demediler açıklık yoktu birazdan yine kontrolüm var sancılarım düzenli devam etti inşallah açılma olmuştur