gul1han_ 38+4 tansiyon yukssk çıktı yatisim verildi suni sancı uyguladılar ama acilma istedikleri gibi değilmiş sezeryan alcaklarmiş dua edin normel doğsun benim hala umudum var çok dua ettim ne olur sizde edin
Nurtrky gul1han_ sağlıkla alın kucağnza aman yeterki sağlık olsun normal olmasada olur tansiyon çok önemli🌸
atlasinannesii gul1han_ allah yardımcın olsun bana da yatış verildi 35.haftamdaym bebek 37 enfeksiyonum var ağrılarım geçmiyor sezeryan olsun da bebeğim iyi olsun diye dua ediyorum