Semadeniz oluyo malesef o 1 haftadır biraz uyuyorum gece yine tuvalete kalkıyorum iki kez gözüm kapalı gidip geliyorum uykum açılmasın diye😁 32. Haftadan sonra da gecenin ortasında birden uyandırıyo bebek. Hormon mu basıyo vücut napıyosa, grri uyunmuyo sabah işe gdiliyo valla zombi gibi. Analık zor zanaat efenim🌼