Rainn normal canım böyle sanki adet sancısı gibi dimi bıçak saplanıyormuş gibi. O zamanlarda çocuk yerleştiği için oluyor ben şuan 12. Haftaama girmek üzereyim hala aynı ağrı var ana bu sefer her tarafta değil Sadece sağ tarafımda var bebişim sağımda 😊 rahimim büyüyor şimdi de normal bu ağrılar