Ben bugün 39 haftalık oldum 3 günde bir hastaneye gidiyorum tek başıma eşim çalıştığı İçin mecburen. Doktorum ısrarla hala çatı muayenesi yapmadı. Daha bugün sordum normal Doğum düşünüyorum yapacak mısınız diye hiç oralı olmadı. Eriniyor kadın resmen. Ben baskıyı çok hissediyorum her an doğacak gibi sanki sancılarım da oluyor düzensiz ama.
Cuma günü farklı doktora gideceğim belki o bakar. Normal Doğum yapabilecek miyim onu bile bilmiyorum hala 🤦🏻♀️