Deryaadeniz Arkadaşlar akşam yemeğinde arkadaşım kıyma pişirdi saat 8gibi yemek yedik…bu saatte uykumdan ani kusmayla kalktım epey kustum..aranızda gıda zehirlenmesi yaşayan varmı nasıl anlayabilirim endişelendim…!
Busra333 Deryaadeniz bence bi acile git cnm çok kötüysen çünkü geri dönüşü yok gıda zehirlenmesinden şüpheleniyorsanız kan testinde çıkr diye biliyorum
Cns34 Deryaadeniz ishal oluyor genelde ishal olması iyi gerçi. Benim belime vurmuştu bel ağrısı mide ağrısı olmuştu yatamadım yani kötü bi his
HakunaMatata Deryaadeniz çok geçmiş olsun 🙏🏻 İshal, karın ağrısı, halsizlik eşlik ediyor mu? Ben çok zehirlendim de 🙈 hiç riske atmayın, hemmeen acile gidin. Bir günde iyileşirsiniz. Aman ihmal etmeyin ama, maskenizi de unutmayın 🌸
Deryaadeniz Purpura26 ben uykumdan uyandım canım yatakta uyku sersemi ne olduğunu bilemedim geri hemen yatağıma geçtim baş dönmesi halsizlik yok gbi şuan yada ben yatakta olduğumdan anlayamıyorum
Purpura26 Deryaadeniz Yani kendini iyi hissetmiyorsun telefonu eline alıp birini aramaya halin olmuyor. Belki de ağır gelmiştir. Yine de için rahat etmiyorsa bir acile git bence
Elifemirhan Deryaadeniz Bende gıda zehirlenmesinden geldim 3 gündüe hastanedeyim bulantı kusma bel ağrısı ishal halsizlik hepsini yaşadım 3 gündür serumlar takılıyor berbat birşey eğer iyi değilseniz hemen doktora gidin
Deryaadeniz Elifemirhan benimle birlikte aynı yemekten yiyen kişilerde bir sorun yok gıda zehirlenmesi kişiye göremi etki ediyo kızlar ben anlamadım
Mavi34 Deryaadeniz bulantı ve bağırsaklar bozuluyor şişlik kabizlikishal aşırı bağırsak sesleri gibi. Gebelikte çok tehlikeliymis mutlaka doktora gorunun