Merhabaaa bugün sezeryan için gün almak için geldiğimde nst de bebişin kalbi düzensiz atıyor çok düşüşler var diye acil sezeryana alındım. 15.05.21 saat 17:55 de hayata gözlerini açtı güzel kızım 👼🏽Sorularınız varsa seve seve cevaplarım ilk gecemiz heyecandan uykusuz geçiyor 🥰