Aysunduruu şuan 36+0 37den gün aldık sabah kontrole geldim polikliniğe herşey çok normaldi eve gittim uyuya kalmışım sancı ile uyandım acile geldik 3 cm açılma var dediler ve yatışım yapıldı bekliyorum inşallah doğum sabaha ya da yarına gerçekleşir 6 buçuk aydan beri doğmak için uğraşıyor bebek iğneler ilaçlarda bu zamana kadar bekletiler 2 doz ciğer geliştirici iğne vurdular hastanede yattım 23 mayısta bugun 1 doz daha vurdular