Kızlar merhaba benim 4 yaşında oğlum var aşşırı zayıf 13 kilo 90 cm falan doktor kan testi yaptı sorun yok dedi. Balık yağı zinco ve mama takviyesi önerdi hepsini denedim ama tık yok çocuk hala aynı. Biraz araştırma yaptım sordum soruşturdum keçiboynuzu özü Pekmezi iyi dediler kilo aldırır falan dediler ama bilemedim. Ayrıca bir yemek kaşığı bal yarım limon ve zeytinyağı tarifi varmış günlük olarak vericekmişim iyi geliyor dediler onu da bilemedim. Kolunu görseniz o kadar zayıf ki bazen tutunca kalem tutuyor gibi hissediyorum çocuk bir yere çarpsa kessin kırılacak. Enerji desen oda yok akşama kadar TV önünde oturup çizgi film izliyor akşam da yatıyor sabah aynı şey tekrar. İştahı yok diyemem yiyiyor çok şükür ama acıksa açım demez kendisi yemiyor sofrada ben vermesem aç kalkar. Çok üzülüyorum napim bilemedim doğumdan sonra ilgilenmezsem hepten gidicek çocuk. Anneler ve anne adayları varsa bana verebileceğiniz tavsiyeleriniz, bilgileriniz önerileriniz falan duymak çok isterim. Keçiboynuzu özü Pekmezi cidden iyi gelir mi acaba 1 yaşındaki oğluma da verebilir miyim sizce.