Enkrky Merhabalar bebeğim 40 günlükken uçağa binmek zorundayım tavsiyeleriniz nelerdir bir sorun olur mu izin almak gerekiyor mu😊
Shnern Doğduktan sonra birşey olmuyor ama onada tabi bilet alıyorsunuz ama 0-2 yaş arası diye 30 40 TL gibi birşey bide kalkışta inişte emzirin tammdir