nazlisamac35 aynı şeyleri yaşıyoruz bebeği aşağıda taşıyor olabilirsin yada doğum pozisyonu almadiysa kafası yukaridaysa o tekmeleri de aşırı can yakıyor ben oturamazdim detaylı ultrason zamanında aşırı aşağıda hissediyordum şimdide sadece vajina ve kasik ağrısı oluyor şiddetli yürürken iki büklüm kalıyorum ama ddgm gibi yine de bı dr danış sonuçta herkeste aynı sebepten olmayabilir