Babyloveee Merhaba arkadaşlar, ben bu hastanede kontrollerimi yaptırıyorum. Henüz erken olduğu için doğum fiyatı almadım. Bilen varsa normal ve sezaryen doğum fiyatını söyleyebilir mi acaba.. şimdiden teşekkürler :)
Kbra1234 Babyloveee canım ben 6 normal 6.500 sezeryan diye duydum ama dün bir arkadaş paylaşmış 7 normalde 7.500 sezeryan diye
AcarH Babyloveee Babyloveee bende normali 6 bin sezeryan 6500 diye duymuştum ama iki üç ay önceydi zam almış olması muhtemel:) hangi doktora gidiyorsunuz?
Gokceninannesii Kbra1234 evet bende öyle duymuştum ama o arkadaş profa gidiyormuş ondan olabilir fark