Kızlar merhaba 31+2 olduk bu saat itibariyle iki günden beri belimde ve kasıklarımda ağrı gibi sancı gibi bir şey vardı çok rahatsız etmiyordu ama yinede şüphelendim hastaneye geldim nst çekildim çatı muayenesi yapıldı doktorum ultrasondan muayene etti bebekler aşağıya baskı yapıyor dedi nstde de sancı çıktı yatışımı verdi ciğer geliştirici iğne ve fitil verdi birde serum taktı yarına kadar hastanedeyiz bakalım duruma göre çıkacağız dualarınızı bekliyorumm 🙏🏻🤲🏻