Merhaba hanımlar 6 ay önce gittiğimde sopalı da sadece covid olan hamilelere bakılıyordu doktor baska hastaneye git demişti burası artık covid hastalarına bakıp doğum yaptırıyor demişti ondan sonra hep özele gittim zaten. Şuan sopalı ya giden var mı? Normale dönmüş mü? Doğumu orda yapmayı düşündum çevremdeki herkes çok memnun kalmış kararsızım 🙄