Selam kızlar ya merak ediyorum sizde bu saatlerde acıkınca yiyor musunuz ben yemek istemiyorum bu saatlerde ama vicdan yapıyorum bebek aç sabaha kadar bişey olur diye aslında akşam yemeğini geç yiyoryz ama 8.30 gibi yiyoruz yemeli miyim kurt gibi açım diyemem ama bi kaç lokmam eksik sanki