Cylos Güzel anneler benim ve eşimin kan uyuşmazlığı var devlete gittiğimde iğne yapılması lazım demişti 7ayda kendi özelde ki doktoruma söyledim gerek yok dedi bu konuyla ilgili bilgisi olan varmı yapan yapmiyan
Aysobaciniz Cylos iğne duruma göre yapılıyor sma muhakkak yapılıyor. 28. Haftada doğumdan 48 içinde yapılıyor eğer kanama olursa hemen yapılıyor, ilk gebelikte sıkıntı olmuyor genelde 28.haftada vuruluyor vurulmazsa doğumdan sonra dediğim gibi muhakkak vurulur ikinci gebelikte bebekte tutunma sıkıntısı olmasın diye.
Kaymazzz Bizde de kan uyuşmazlığı var doktorum ilk gebeliklerde kan uyuşmazlığının bir sıkıntı yaratmadığını söyledi hatta ikili tarama testimde de kan uyuşmalığımız için bakıldı
Mysunshinee Bizde de var. Gebeligi ogrenir ogrenmez doktorumla konustum ve zaten takibimde olacaksin bi sorun gözükmediği sürece igneye gerek yok ama 7. Ayda yapabiliriz dedi.
Cylos Aysobaciniz vardı 12 sene geçti aradan ozmann yanılmıyorsam nikah işlemleri yaparken vurmuşlar di
Htcnaz Merhaba ben ilk gebeliğimde 28 haftamda ve doğumdan 72 saat içinde vuruldum eğerki kanaman olmasa böyle olacak ama kanaman olursa hiç beklemeden gittip iğneni vurulman gerek allah sağlıklı sıhhatle gelsin bebişleriniz