Cuma günü çatı muayenesi oldum. 39. Haftama girdim. Doktor bidaha ki gelişinde tekrar bakıcaz dedi. Bikac kişiden çatı muayenesinin doğumu tetiklediğini duydum. Ve tekrar yaptırmak istemiyorum. Ilkinde çok zor dayandım ağladım resmen. Çatı muayenesine tekrar giren var mi? Ve doğumu tetiklediği doğru mu acaba?