Merhaba benim doğumum oldu. Sezeryan oldum. Kısaca bahsetmek gerekirse 40+3 olmuştum. Ne sancı ne de açılmam vardı. Yine de normal doğumu denemek istedim. Rahmime oksitosin salgılatıp incelmesi için ilaçlı ip koydular . Doktorun bile sende sancı olmaz dediği ben bir anda sancılanmaya başladım. Benim ritim problemim çok arttı. Nefes alamadım baya. 4-5 saat sonunda komple anesteziyle bebeği aldılar.
Keşke o sancıyı çekmeseydim diyorum. Normal doğuma çok uygunmuşum aslında ama kalp problemleri yüzünden daha fazla dayanamadı vücudum. Herkesin yolculuğu farklı.
herkese güzel doğum yapmasını bebeğini sağlıkla kucağına almasını diliyorum.