melikeayna Annemin hastaliği. Bu hastalik yüzunden bizi canimizdan bezdirdi kendisi. Fiziksel degil psikolojik yonuyle kötüyüm diye diye huzur falan birakmadi malesef. Annem zaten aşırı sıkıntılı biriydi (hastalik hastası) tuzu biberi oldu bu. Doktor Lyrica diye bi ilac vermisti. 10 senedir kullaniyo. Uyusturucu gibi biseymis bagimlilik yapiyomus resmen bu ilac.(Eşim sağlıkci asker ordan biliyoruz) Artık ilaci birakmasi gerektigi, okadar uzun sure kullaninca hicbi faydasi olmadigı sadece bagimli gibi aliskanlik yaptigini soyledi doktor sonunda. Annem azalta azalti birakmaya calisti ama kendine de etrafinada cok kotuyum icmedigim zaman bu ilaci diye eziyet ediyordu. Simdi daha iyi gibi ama hava az bisey kapasin, yagmur çilesin hemen agrim olcak, bu hastalik boyle yapiyo diye kendini şartlayip hastalanmaya calisiyor. Sonuc olarak tabiki agrisini sızısını cekmeyen bilemez ama benim annemde sadece psikolojik olarak etki eden bi rahatsizlik oldugu ortaya cikti. Cok gecmis olsun acil sifalar dilerim.