Ilk_anne hayır T bölgesinde oluşuyor diyorlar normal doğumda olma olasılığı yok demişti bana 6 yıl önce. Fakat bunun iyileşme süreci var ama Avrupa ülkelerinde. Çok araştırdım maalesef hiç sonuca varamadım kolumdaki bir karış uzunluğunda benim. Şimdi doğumdaki de aynı olmaz inşallah