Bende öyleyim. 34 haftalığım. Yemek yerken nefesim o kadar daralıyor ki,bazen yemekler soluk boruma kaçıp sofrada bi anlık kalp krizi geçiriyorum😂 yemek yemek beni çok yoruyor ama vazgeçmiyorum. Bunun sebebi hamilelikten dolayı rahim büyüyerek mideyi itiyor. Diyaframı itiyor. Böyle olunca mide sıkışıyor,nefes almakta zorlaşıyor.