MirzaHazal56 Kızlar Bağcılar yürüyüş yolunda ilke hastanesi var özel bir hastane Sevtap diye bir doktor varmış çok iyiymiş tanıyan veya bilen bana yardımcı olabilir mi ben dün gittim normal doğum 2000 bin TL dedi sigortasız.. sigortalı 1300 TL
1Semanur66 MirzaHazal56 Hım ama dogum fiyatları çok iyi geldi bana ☺️ama hastaneye giden yakinim vs bi tanidigim yok nasil bi hastane bilmiyorum inş memnun kalirsinjz
MirzaHazal56 1Semanur66 bendee bir arkadaş önerisi ile gittim araştırdım memnun kalanlar çok var . Kararsız kaldım en son 1700 dedi ama anestezi olmicak ve normal dikiş aticakmiş
MirzaHazal56 1Semanur66 normalde estetik dikiş atıyormuş . Vajian genişlemesi ve yırtılma olmasın diye .
1Semanur66 MirzaHazal56 Estedik dikiş diye bişeydemi var çok iyi cidden dogumunuz ne zaman giderseniz post acarmisimiz nasil bi yer
MirzaHazal56 Sumus evet etrafımda giden birkaç kişi var memnun kaldık dediler bende kararsız kaldım .biraz asabi bir doktor sanki😁