Kızlar iyi geceler 15+3 günlük hamileyim, 2 gün önce cinsiyetimizi öğrendik doktorumuz kız bebeğimiz olacağını söyledi. Öncelikle rabbim hayırlısını versin tabi ilk bebeğimiz ve ne olacağı mühim değil ama benim içimden nedense hep oğlum diyip sevesim geliyor şu zamana kadar da hep öyle oldu 😁 yanılma payı olabilir mi sizce bu haftalarda eşime de babalar günü sürprizi yapmak istiyorum kafam karıştı 😀