haticeD08 4 kişilik bir aile olmamıza son 3 gün kaldı🥰 Normal doğum bekliyoruz belirtimiz yok ama gelmezse cumartesi doğumu başlatacak doktorumuz😊 Çok heyecanlıyım biraz da korkuyorum ne yaşam söyleyeyim😊
Omerhatice haticeD08 ay bizde aynıyız ☺ bizde nasipse 4 kişilik bir aile olmak için gün sayıyoruz.. benim kendi ağrılarım oluyor acilmam 2cm doktoe cuma günü gel 3 cm olmuş olursa suni ile başlatalım dedi bakalim 🤗🤭
haticeD08 HYM Hepimizin sağlıklı güzel doğumları olsun yavrular evlerimize neşe sağlık huzur getirsin inşallah😊
haticeD08 Omerhatice Hadi hayırlısı ile inşallah suniye gerek kalmadan sıklaşır bana da suni verecek 😊
haticeD08 Minnakkannesi Amin inşallah 😊Zaman çok hızlı geçiyor her şey birkaç gün sonra bambaşka olacak inanamıyorum bazen😊
haticeD08 sedasyc Sabırsızlanıyor tabi insan dimi😊Biz de 38′de faşan gelir diye bekledik. 32′den beri baş aşağı pozisyondaydı doktor hep hevesli gelmeye diyordu ama 40 oluyoruz, ıiçerde mutlular demek ki diyorum😊
haticeD08 filodib İlk oğlumda da benim doğumumu doktor başlatmıştı son gece ben de uyuyamamıştım o kadar tatlı bir heyecan ki en güzel şekilde geçer umarım❤️🥰
LivaveLeyla haticeD08 bizimde 4 kişilik minnoş bir aile olmamıza son 115 gün hatta 100 gün falan sezeryan olucak 🌺💕
haticeD08 LivaveLeyla Çok hızlı geçecek az kalmış sizin de 😊Şimdi biraz sabırsızlık son günler sabırsızlık heyecan karmaşık duygular gavan 😊
LivaveLeyla haticeD08 aynen dediğiniz gibi şimdi geçmiyor gibi oluyor sonra ohoooo zaman su misali nasıl geçiyor anlamıyor insan 🥰 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 💕🤲🏻🧿