Masalannesii benimde olmuştu canım hiç korkma , şeker yüklemesinide yaptır su fazlalığında gerekli çünkü gebelik şekerinden dolayımı yoksa tatlı tüketiminden mi olduğuna bakıyor. Bende yaptırdım gebelik şekeri çıkmadı, tatlıyı şekeri kestim tamamen . Canım aşırı tatlı çektiğinde bile sadece 1 kaşık pekmez yiyordum sonra 20 gün sonra yani kontrole gidince suyum düzelmişti sonrasında hep dikkat ettim şükür olmadı bir daha