39 hafta hamileyim kuyruk sokumunda ağrım var ve rahmimde bıçak batması gibi sancılarım oluyor karnım bir anda sertleşiyor sırtımda da hafif ağrı hissediyorum ilk gebeliğim olduğu için tam anlayamıyorum hangisi gerçek hastane de 15 dakka mesafede sizce ne aralıkla olursa gitmeliyim? Su ve nişan da yok